محصولات جديد در شركت هاي بازاريابي شبكه اي

۱,۷۷۳ بازديد

در روزهاي گذشته شاهد اخبار جديدي تقريبا در اكثر شركت هاي بازاريابي شبكه اي در ميهن عزيزمان بوده ايم. اين اخبار مختص محصولات جديد در اين شركت ها مي باشد.

هر كدام از شركت ها، بسته به انتخاب سبد هاي كالاهاي خود و همچنين ارزيابي هايشان از مقدار فروش شبكه و مصرف كنندگان در حال

در روزهاي گذشته شاهد اخبار جديدي تقريبا در اكثر شركت هاي بازاريابي شبكه اي در ميهن عزيزمان بوده ايم. اين اخبار مختص محصولات جديد در اين شركت ها مي باشد.

هر كدام از شركت ها، بسته به انتخاب سبد هاي كالاهاي خود و همچنين ارزيابي هايشان از مقدار فروش شبكه و مصرف كنندگان در حال تكميل اقلام خود مي باشند.

شركت بازاريابان ايرانيان زمين ( بيز ) با تغييراتي بسيار مناسب در نوع طراحي گرافيكي و پيكربندي وبسايت خود و  همچنين افزودن محصولاتي همچون انواع ساعت با برند اكتيو، انواع پودرهاي ژله اي و مكمل هاي غذايي در هفته هاي گذشته سعي دارد گوي رقابت را در از ديگر همتايان خود بربايد.

كالاهايي همچون دستگاه ها و پارچ هاي تسويه آب، حوله هاي بچه گانه، انواع منسوچات و همچنين با تكميل سبد كالايي لوازم آرايشي و بهداشتي خود در تلاش است فرصت ها و اقلام مصرفي بيشتري در اختيار مشتريان خود قرار دهد.

در كنار اين شركت، نيك پوشان رادين هم در روزهاي گذشته سبد كالاي خود با معرفي محصولات جديد خود كه بيشتر پوشاك مخصوص بانوان بوده ، تلاش كرده از اين پروسه عقب نماند. توليد و ارائه انواع صابون هاي گياهي هم از اقلام جديد اين مجموعه براي فروش مي باشد.

شركت جانسو تجارت كه به تازگي وارد عرصه توزيع و فروش مستقيم شده نيز با معرفي محصول جالبي به نام چاي كودك قصد دارد بتواند در ارائه نوشيدني و محصولاتي از اين قبيل پا به عرصه رقابت با شركت هاي ديگر بگذارد.

اخباري هم در رابطه با كامل تر شدن محصولات آرايشي و بهداشتي ويژه و انحصاري در شركت بازاريابي شبكه اي پنبه ريز منتشر گرديده است. البته خبر ها در مورد شركت پنبه ريز به زودي شكل تازه اي به خود خواهد گرفت و همكاران واحد خبري در تلاشند بتوانند با اين شركت هم ارتباط بيشتري در بخش رخدادهاي اين شركت داشته باشند.

شركت بازاريابي شبكه اي سيمرغ عصر تجارت كه در روزهاي گذشته بخشي از ليدرها و مديران آنها در سمينار بين المللي خود در مالزي به سر مي برند تلاش مي نمايد سبد كالاهاي خود را بيش از پيش تكميل و مجهز نمايد. به نقل از منابعي، شركت سيمرغ سعي دارد كامل ترين سبد كالايي را در شركت خود ارائه نمايد.

مي رسيم به شركت بعدي كه شركت بازاريابي شبكه اي بادران است. اين روزها با افتتاح وبسايت باشگاه فوتبال بادران اخباري نيز نسبت به افزوده شدن محصولات جديد در اين شركت منتشر گرديده است. اين مجموعه در هفته هاي گذشته با افزودن و تكميل اقلام خود در دست لوازم آرايشي و بهداشتي و همچنين مدل هاي مختلف ساعت هاي مچي زنانه و مردانه مي كوشد در سطوح اول شركت هاي فعال جايگاه خود را حفظ نمايد.

و اما شركت نيوشا نيك كه اخبار زيادي در مورد سمينارها و همايش هاي ساليانه آن در اين روزها به گوش مي رسد با حركتي تحسين برانگيز سعي در تقدير و تشكر از فروشندگان و ليدرهاي زحمت كش خود در اين رويدادها دارد. ضمنا در كنار آن از افزودن محصولات خاص خود كه همان انواع دمنوش ها هستند نيز جا نمانده و در حال تكميل محصولات خود در اين دسته مي باشد.

اينها همه نويد بخش بازار پر رونق در اين عرصه است. ضمنا به تازگي هم اخباري مبني بر ورود شركتهاي ديگر ( به زودي اخبارشان منتشر خواهد شد ) به اين بازار به دستمان رسيده است.

حتي چند شركت خارجي هم در صف دريافت مجوز از مركز اصناف كشور مي باشند.

به نظر مي رسد صحنه رقابت ميان شركتهاي بازاريابي شبكه اي شكل تازه اي به خود خواهد گرفت. پيش بيني ها نيز بر اين موضوع تاكيد دارد كه شركتهاي فعلي هم در تلاشند تا هم كيفيت محصولات خود را بيش از پيش ارتقا دهند و هم در ارائه خدمات به مشتريان خود حرفه اي تر و بهتر عمل نمايند.

به زوي و در گزارش بعدي اطلاعات كاملتري از موارد اشاره شده به خدمتتان خواهيم رساند.

با آرزوي موفقيت هاي روزافزون براي تمامي نتوركرهاي فعال و همچنين شركتهاي بازاريابي شبكه اي امروز در ايران عزيز.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.