همايش نوترون و اخبار اين روزهاي شبكه بادران

۹۹۶ بازديد

اين روزها در شركت بادران اخبار زيادي شنيده مي شود. از تغيير بنيادين در انتخاب محصولات و حمايت از كار و اشتغال ايراني با تغيير در سبد كالايي اين شركت تا پيغام هاي ماهيانه براي فرهنگ سازي در نگرشهاي اعضاي اين شركت.

اين روزها در شركت بادران اخبار زيادي شنيده مي شود. از تغيير بنيادين در انتخاب محصولات و حمايت از كار و اشتغال ايراني با تغيير در سبد كالايي اين شركت تا پيغام هاي ماهيانه براي فرهنگ سازي در نگرشهاي اعضاي اين شركت.

در ماه گذشته اين شركت با پيغام نه گفتن به سيگار آغاز كرد و اين ماه را با پيام نودوستي و كمك به هم ميهنانمانآغاز نموده است.

نه گفتن به سيگار در شبكه بادران

به همين منظور محصولي جديد به سبد كالايي خود اضافه كرده كه هدف اين كالا فارغ از فروش، سود و درآمد براي شبكه بادران و اعضاي شركت است بلكه حمايت جدي از توليد كنندگان اين كالا كه بانوان با غيرت ايراني و سرپرست خانوارها هستند. اين كار ارزشمند و تفكرات اين چنيني از جانب ما ارزشمند و ستودني است.

پيغان نودوستي در شبكه بادران

در بخش بعدي رخدادهاي اين شركت اضافه شدن محصولي فرهنگي همچون كتاب به سبد كالايي است. اين امر هم مورد خورسندي كه شركتهاي بازاريابي شبكه اي با پتانسيل بسار خوب و تعداد اعضاي زيادي كه دارند بتوانند براي گسترش علم و دانش و فرهنگ كتاب و كتابهاي خواني قدم هاي مستمر و استواري بردارند.

محصولات فرهنگي در شبكه بادران

و اما اخباري كه هنوز گزارش آن هم در وبسايت اين شركت منعكس نشده و به همت و همكاري مشترك واحد خبري مجله بازاريابي شبكه اي و واحد پشتيباني شركت بادران تهيه و در ذيل به آن اشاره خواهيم داشت مربوط به همايش تقدير از فروشندگان برتر نوتروني شركت بادران است.

همايش نوترون و اخبار اين روزهاي شبكه بادران

اين همايش در روز چهارشنبه با حضور جمع زيادي از بازاريابان و فروشندگان برتر شبكه بادران و همچنين برخي از مديران، راهبران و ميهمانان ويژه اين شركت به همراهمسئولين نوترون ، مديران شركت ديبا تجارت و كمپين آري به توليد ملي انجام شد.

در اين همايش كه بيش از ۵۰۰ شركت كننده داشت از ۳۰ نفر بعه عنوان فروشندگان برتر محصولات سلامت ( نوترون ) تقدير به عمل آمد.

اين مراسم با انرژي مثبتي به توسط مجري برنامه به حضار منتقل شد داراي شور و هيجان خاصي بود.

دراين مراسم ابتدا آقاي دكتر قربانيان رييس هيئت مديره شركت بادران ضمن خوشامد گويي از همه دوستان و همراهان در رابطه با محصلات بادران معرفي جامع و كاملي را ارائه دادند.

دكتر قربانيان رييس هيئت مديره شركت بادران

وي تصريح كرد موضوع فعاليت شركت با توجه به اهميت انرژيهاي پاك (باد و خورشيد) در زندگي روزمره و افزايش روز افزون استفاده از اين انرژيها در كل دنيا و گسترش آن در داخل كشور ، فروش شبكه اي كالاهاي مرتبط با انرژيهاي نو مي باشد . بي شك استفاده بي رويه از منابع فسيلي نه تنها باعث از بين رفتن اين منابع مي شوند بلكه موجب افزايش هزينه هاي روزمره زندگي ، ايجاد آلودگي هاي زيست محيطي و بيماريهاي صعب العلاج مي گردند . حفظ محيط زيست از وظايف همه ما است و همگي موظف هستيم كره زمين را عاري از آلودگي و پاك به نسل هاي بعدي بسپاريم ، اين يك رسالت بزرگ و جهاني است.

آقاي دكتر قربانيان در مورد اصول پايه اي حاكم بر « شبكه بادران » تاكيد كرد ما در تلاشي دو سويه با بهره گيري از انرژي هاي پاك و ارائه محصولات مرتبط ، به تعهد جهاني خود مبني بر حفظ و نگهداري طبيعت پاك و سالم پايبند بوده و از سوي ديگر با بهره گيري مسئولانه از طبيعت ، محصولاتي سالم و طبيعي را براي تضمين سلامت جامعه فراهم كرده ايم .

وي همچنين در پايان فرمايشات خود اعلام كردند كخ در روزهاي آينده اخبار خوبي براي فروشندگان محصولات نوترون خواهند داشت.

بعد از ايشان از مدير محترم شركت نوترون براي ايراد سخن دعوت و ايشان نيز سخنراني خود را انجام دادند و با حضور ايشان جوايزي به ۱۰ نفر اول فروشنده برتر اين محصولات اهدا گرديد.

در ادامه سخنراني توسط آقاي مجيد معين از راهبران اصلي شركت بادران انجام شد و همچنين در اين مراسم آقاي مصطفي حسني دبير كمپين آري به توليد ملي نيز ايراد سخن فرمودند.

مصطفي حسني دبير كمپين آري به توليد ملي

آقاي حسني درباره اهداف اين كمپين اظهار داشت :آري به توليد ملي يعني دست به دست توليد كننده ايراني دادن؛ يعني همنفس شدن با نفس هاي كارگر ايراني؛ آري به توليد ملي يعني حس غرور وقتي كه فروشنده فرياد بزند توليدي ايران! آري به توليد ملي يعني كالاي ايراني خريدن، كالاي ايراني فروختن كه همان هدف اقتصاد مقاومتي در كشور است .

وي با اشاره به حمايت بخش هاي مختلف همچون ديبا تجارت خاورميانه و گروه سلامت نوترون از كمپين آري به توليد ملي تصريح كرد : .ما ثروت كشف نشده بسيار در ايران داريم كه اگر اين ثروتها شناسايي و عرضه شوند با سرعتي بيش از آنچه تصورش مي‌رود مي‌توانيم جايگاه خودمان را در حوزه اقتصاد و اشتغال بهبود ببخشيم.

اين مراسم با اهداي جوايز به فروشندگان برتر ديگر محصولات سلامتي به پايان رسيد.

همايش نوترون و اخبار اين روزهاي شبكه بادران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.