مديرعامل بادران تهران در گفت و گو با دي اسپورت؛

۷۸۶ بازديد

دكتر قربانيان: هدف بادران يك رسالت بزرگ و جهاني است / با ربيعي ليگ يكي مي شويم

 

دكتر فريدون قربانيان مي گويد: من ايمان دارم كه با كادر مديريتي و مربيگري تيم به تمام اهداف خود دست خواهيم يافت

به گزارش خبرگزاري "دي اسپورت"، تيم بادران تهران با خريد امتياز ايرانجوان خورموج وارد عرصه فوتبال شد. تيمي در ابتدا بسيار گمنام بود و به اذعان اغلب كارشناسان تيمي بي ثبات و با مديريت ضعيف خواهد بود تا همان فصل ابتدايي به ليگ پايين تر سقوط كند.
فقط چند روز از تاسيس اين باشگاه گذشته بود تا مديرعامل اين تيم در كمال آرامش كادر فني خود را انتخاب كرده ، زمين تمريني خود را مشخص و تست هايي را براي به خدمت گرفتن استعدادهاي شهر تهران اغاز كردند و اين نشان دهنده مديرتي قوي در اين تيم بود. با معرفي كادر فني مشخص شد بازيكن و پيشكسوت دهه 50 و 60 هماي تهران احمد سنجري هدايت اين تيم را بر عهده خواهد داشت.
سنجري با گرفتن تست هاي متعدد با بازيكنان مختلف در زمين شهيد فكوري واقع در غرب تهران حدود 14 بازيكن را به خدمت گرفت و با همين تعداد نفرات اردويي در اردبيل به مدت سه هفته برپا كرد.
با انجام تمرينات بدنسازي و علي رقم ناهماهنگي و آمادگي پايين بازيكنان با تمام مشكلاتي كه داشتند وارد مسابقات جام حذفي شدند تا خود را پيش از شروع ليگ محك جدي بزنند.
در گام اول شاهين عامري را حذف كردند، سپس در بازي دوم تيم كوثر ايلام را با 10 گل گلباران كردند، در بازي سوم با ذوب آهن قهرمان فصل گذشته جام حذفي در اصفهان تقابل كردند.
در اين ديدار كه با كارشكني زيادي از سوي مسئولان استاديوم فولاد شهر كه سبب شد هواداران بي شماربادران 20 دقيقه ابتدايي بازي را نتوانند تيم خود را همراهي كنند و نكته جالب توجه آن كه بالا بودن تعداد هواداران تيم تازه تاسيس بادران سبب تعجب ذوبي ها و هواداران اصفهاني شده بود.
بادراني ها تا يك قدمي پيروزي پيش رفتند اما در پايان نتيجه را به بازيكنان با تجربه و ملي پوش ذوب آهن واگذار كردند، اما به گفته خود مسئولان اصفهاني آنها شايسته پيروزي در اين بازي بودند.

تيم فوتبال بادران تهران

با شروع ليگ دسته دوم بالاخره مطبوعات و رسانه ها در بازي خانگي اين تيم برابر كيميا فرايند فريدون قربانيان قائم مقام علاقمند باشگاه فوتبال علاقه مند اين تيم را رويت كردند.
قربانيان با گذشت تنها دو ماه از تاسيس اين تيم گذشته بود تا نشان دهد مديريت را خوب بلد است و در كار خود نوابغ به حساب مي آيد. دكتر قربانيان بدليل مشغله فراوان كاري رابطه چنداني با رسانه ها نداشت و دسترسي به وي بسيار دشوار بود.
حال با گذشت 14 هفته از مسابقات ليگ دسته دوم خبرنگار "دي اسپورت" مصاحبه اي اختصاصي با وي در محل كارش انجام داد تا از آخرين وضعيت مجموعه بادران و تيم نوپاي اين مجموعه جويا شود.

هدف بادران يك رسالت بزرگ و جهاني است

مجموعه بادران از سال 1388 آغاز و بعد از طي مراحل قانوني و انجام بررسي هاي دقيق و اخذ تأييديه هاي لازم ، در تاريخ ششم شهريور سال 1390 موفق به دريافت اولين مجوز بازاريابي شبكه اي ايران از وزارت صنعت ، معدن و تجارت (مركز امور اصناف و بازرگانان ايران) گرديد .
موضوع فعاليت شركت با توجه به اهميت انرژيهاي پاك (باد و خورشيد) در زندگي روزمره و افزايش روز افزون استفاده از اين انرژيها در كل دنيا و گسترش آن در داخل كشور ، فروش شبكه اي كالاهاي مرتبط با انرژيهاي نو بود. بي شك استفاده بي رويه از منابع فسيلي نه تنها باعث از بين رفتن اين منابع مي شوند بلكه موجب افزايش هزينه هاي روزمره زندگي ، ايجاد آلودگي هاي زيست محيطي و بيماريهاي صعب العلاج مي گردند . حفظ محيط زيست از وظايف همه ما است و همگي موظف هستيم كره زمين را عاري از آلودگي و پاك به نسل هاي بعدي بسپاريم ، اين يك رسالت بزرگ و جهاني است .

 

BUT

پس از تاسيس و آغاز به فعاليت شركت در سال 1388 و اخذ مجوز فعاليت به عنوان اولين شركت بازاريابي شبكه اي قانوني كشور در شهريور ماه سال 1390 ، موسسين و شوراي راهبردي شركت با نگاهي پيشرو در سال 1391 اقدام به گسترش دامنه فعاليت خود در زمينه مشاوره سلامت ، بهداشت و زيبايي نمودند و با الهام از فلسفه وجودي بادران مبني بر احترام به پاكي طبيعت ، تعاملي دو جانبه بين انسان و طبيعت را سرلوحه فعاليت و سياست گذاري هاي خود قرار دادند    .

 

بر اساس اصول پايه اي حاكم بر « شبكه بادران » ما در تلاشي دو سويه با بهره گيري از انرژي هاي پاك و ارائه محصولات مرتبط ، به تعهد جهاني خود مبني بر حفظ و نگهداري طبيعت پاك و سالم پايبند بوده و از سوي ديگر با بهره گيري مسئولانه از طبيعت ، محصولاتي سالم و طبيعي را براي تضمين سلامت جامعه فراهم كرده ايم . رابطه دو جانبه انسان و طبيعت اين فرصت را براي همه ما فراهم مي كند تا با حفظ و نگهداري از محيط زيست ، امكان برخورداري از نعمتها و منافع موجود در طبيعت را براي روح و جسم خود فراهم نمائيم .

 

با اين ديدگاه در سال 1391 برند BUT پا به عرصه وجود نهاد تا با تحت پوشش قرار دادن برنامه ها و محصولات پيشنهادي « شبكه بادران » در زمينه هاي بهداشت ، سلامت ، مراقبتهاي تخصصي و عمومي براي كودكان ، نوجوانان و بزرگسالان و همچنين خدمات مُد و زيبايي ، طبيعت را با زندگي روزمره مشتريان خود پيوند دهد .

 

امروز برند BUT نماديست براي تجارت جهاني بادران ( Baadraan Universal Trading ) كه بر اساس احترام انسان به طبيعت بكر و زيبا شكل گرفته تا به انتظار شما براي دريافت بهترين پيشنهادات طبيعي و تضمين كننده سلامتي ، پاسخ دهد . BUT مجموعه اي كامل از محصولات طبيعي مورد نياز خانواده را با بهترين كيفيت و موثرترين نتيجه براي پوست ، مو و سلامت شما فراهم نموده و با ارائه مشاوره تخصصي ، بهترين و موثرترين پيشنهاد را به شما ارائه خواهد كرد تا شما از هرگونه سردرگمي و نگراني در انتخاب آسوده باشيد.

خوشحاليم كه 270 هزار عضو رسمي داريم

بادران با فعاليت گسترده و زحمات شبانه روزي خود اكنون در شرايطي قرار دارد كه 270 هزار عضو رسمي و ثبت شده در خود جاي داده است. و اين باعث افتخار ما است كه توانسته ايم با فعاليت سالم و در راستاي قوانين كشور عزيزمان قدم برداشته و جوانان اين مملك زير چتر خود قرار دهيم و در اين راستا هيچ گاه دست از تلاش بر نخواهيم داشت و به اميد خدا و تلاش كاركنان اين مجموعه بزودي از مرز يك ميليون نفر عبور خواهيم كرد زيرا شعار ما اين است كه ما مي توانيم و موفق مي شويم .


تفكرات مجموعه بادران و محمد ربيعي يكي بود
با هزينه هاي فراواني پا به مسابقات گذاشتيم و سعي بر آن داشتيم كه بهترين نفرات را جذب كنيم و در راستاي شعار همشگي مجموعه بادران كه ما مي توانيم و بهترين هستيم به دنبال بهترين نتايج و امتيازات بوده ايم اما متاسفانه با گذشت 10 هفته از مسابقات شرايط آنگونه كه دلخواه ما بود رخ نداد و تصميم بر اين شد كسي را به خدمت بگيريم كه تفكراتش با مجموعه بادران يكي باشد و هيچ هدفي جز صعود نداشته باشد. به همين خاطر با مذاكراتي كه با محمد ربيعي داشتيم هدايت تيم بادران را بر عهده ايشان قرار داديم، پس با شوكي كه به تيم وارد كرديم روندي مطلوب را در پيش گرفته ايم.

 

براي تصميماتمان هدف گذاري كرده ايم

هدف گذاري مجموعه بادران بصورت سيستماتيك مي باشد يعني ما براي رسيدن به اهداف خود عجله نمي كنيم و پله پله به آن دست مي يابيم.

مجموعه بادران با منابع مالي خوبي كه در اختيار داشت مي توانست به راحتي در بالاترين سطح فوتبال كشور تيمداري كند و بدون هيچ مشكل مالي فصل را به پايان ببرد. اما ما نمي خواستيم چنين كاري صورت گيرد، پس از چند ليگ پايين تر ( دسته دوم) كار را آغاز كرديم تا ليگ به ليگ بالا بياييم. اولا با اين كار تجارب مديريتي و تيمداري را به خوبي فرا خواهيم گرفت چرا كه در بازي جام حذفي ما بين بادران و ذوب آهن اتفاقاتي را از نزديك شاهد بوديم نتيجه گرفتيم اين بهترين تصميم خواهد بود چون همه چيز در زمين فوتبال رقم نمي خورد. دوما بر اساس شايستگي هاي تيمي خود به ليگ بالاتر صعود مي كنيم و حقي از كسي ضايع نخواهد شد.

 


ما مي توانيم ، ما بهترين هستيم
من ايمان دارم كه با كادر مديريتي و مربيگري تيم به تمام اهداف خود دست خواهيم يافت چرا كه همگي در يك راستا و با يك هدف پيش مي رويم. چهار بازي تا پايان فصل باقي مانده است كه هر كدام براي ما حكم فينال دارد، ميخواهيم با تمام توان اين چهار بازي را يكي پس از ديگري با موفقيت و برد پشت سر بگذاريم. در ايم مسير مجموعه بادران يار دوازدهمي در اختياردارد به نام هواداران كه در سرما و گرما در شهرهاي مختلف ما را مورد حمايت خود قرار مي دهند. از همگي آنها مي خواهم در بازي هاي آتي همانند گذشته تيم را حمايت كنند و بدانند كه با بودن آنهاست كه به بهترين ها دست خواهيم يافت. در پايان به تمام 270 هزار همكار خود اين را مي گويم: "ما مي توانيم ، ما بهترين هستيم"

سايت دي اسپورت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.