جام فجر و آخرين خبرهاي شبكه بادران

۱,۱۷۸ بازديد

 گزارشي از برگزاري جام فوتبال فجر در بادران، محصولات جديد اضافه شده به سبد اين شركت و همچنين واگذاري شعبات رستوران دكتر بي تا ارزشگذاري بر رسالت انساني ديگري از سوي مديران اين شركت به عنوان پيغام ها و شعارهاي ماهيانه اعضا و همچنين ملاقات

 گزارشي از برگزاري جام فوتبال فجر در بادران، محصولات جديد اضافه شده به سبد اين شركت و همچنين واگذاري شعبات رستوران دكتر بي تا ارزشگذاري بر رسالت انساني ديگري از سوي مديران اين شركت به عنوان پيغام ها و شعارهاي ماهيانه اعضا و همچنين ملاقات با دو مرد با اراده اي فولادين در مقابل محدوديت هاي زندگيشان

آغاز بهمن ماه دهه مبارك فجر

هميشه با آغاز ماه بهمن بوي عطر پيروزي به مشام مي رسد. انفجار اراده ها و پايداري و ايستادگي آناني كه هيچ گاه نبايد از ياد بروند. آزادي و استقلال بر پايه يايداريو ثبات. ايام دهه فجر يادآور خاطراتي است كه تا ابد همچون مدالي بر سينه انقلابيون اين كشور نصب شده است. ارزشهاي اين عزيزان را ارج مي نهيم و درود ميفرستيم بر روح پاك شايستگاني كه در اين مسير جان خود را فدا كردند.

جام فجر بادران

اما دهه فجر هر سال اتفاق جالبي هم در ورزش ايران رخ مي دهد. برگزاري جام هاي كوچك ورزشي از محلي تا سطوح بالاتر. امروز شركت بادران هم با توجه به حركتهاي زيادي كه در بخش فرهنگي و ورزشي انجام داده تصميم دارد اين جام را بين اعضاي شركت خود برگزار نمايد. افراد و تيم هاي برتر هم جوايز نفيسي دريافت خواهند كرد. ( فقط اميدواريم مصدومين اين جريان همچون فوتبال باشگاه هاي كشورمان نباشند …ربات پا و سليبي و ايتن حرفا… شوخي)

محصولات جديد شركت بادران

محصولات جديد بادران

اين روزها شركت بادران با رسالت حمايت از كار و فعاليت ايراني تغييرات زيادي در سبد محصولات خود داده است. بيش از ۲۰۰ قلم محصول اعم از انواع ادويه جات، محصولات چرمي، دمنوشهاي ليواني، حبوبات، پودرهاي كيك و ژله و همچنين بخشي از محصولات قبلي و پوشاك خود را نيز مجدد شارژ كرده است.

واگذاري شعبات رستوران اختصاصي دكتر بي

همانطور كه مستحضريد در ماه هاي گذشته شركت بادران رستوراني اختصاصي به نام برند دكتر بي راه اندازي نمود. سفارش غذا در اين رستوران داراي فرآيند جالبي است. يعني اعضاي با سفارش غذا خود و اعضاي سازمانشان مي توانند از كارمزدهاي آن نيز بهره مند شوند. اين روزها هم اين شركت با توجه به افزايش اعضاي خود در سراسر كشور سعي دارد شعبات اين رستوران را با واگذاري امتياز شعبه گسترش دهد تا افراد فعال در نقاط ديگر كشور نيز بتوانند از اين امكانان استفاده نمايند. شرايط احراز شعبه در سايت اين شركت درج گرديده است و متقاضيان واجد شرايط مي توانند براي گرفتن اين مجوز اقدام نمايند.

پيام هاي ماهانه شركت بادران 

طبق تصميم مديران و راهبران شركت بيز پس از رو نمايي از طرح نتورك پاك قرار بر اين شد هر ماه را به شعار و نامي مزين كرده و در آن ماه به اين بحث توجه اي ويژه شود. در ماه اول كه گزارش آن را در همين وبگاه خبري مطالعه نموديد شعار نه گفتن به سيگار نام گذاري شده بود كه ماه بهمن به شعار ارج نهادن به تمام زحمات پدر و مادر نام گرفته است. شايد بتواند بهانه كوچكي باشد تا ما هم در كنار بادراني و همه نتوركرهاي ايران همچون هميشه قدردان ارزشمندترين هديه پروردگارمان باشيم.

ليدرهاي بادران

قدرداني از دو مرد با اراده هاي فولادين

در اتفاقي قابل تحسين مديران و راهبران شركت بادران از دو عضو از فعالان شركت خود كه هر دوي اين عزيزان داراي محدوديت هاي جسمي هستند ملاقاتي داشتند. گزارش تصويري اين ملاقات در وبسات اين شركت منعكس گرديده است. اما اين دو عزيز با نگاه به ارزشهايي كه قصد خلقش را دارند ثابت كردند كه معلولين محدوديت نيست. اگر بخواهيم مي توان به خواسته ها جامه عمل پوشاند.

ملاقات مديران شبكه بادران با اعضا

با تشكر

واحد خبري مجله بازاريابي شبكه اي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.