محصولات مراقبت از پوست و مو در شركت آويژه سگال

۱,۲۲۶ بازديد

خوشبختانه در اين روزهاي سرد زمستان بازار محصولات و فعاليت در كسب و كار بازاريابي شبكه اي در كشورمان بسيار داغ است. همه شركتهاي بازاريابي شبكه اي اين روزها با معرفي محصولات جديد

خوشبختانه در اين روزهاي سرد زمستان بازار محصولات و فعاليت در كسب و كار بازاريابي شبكه اي در كشورمان بسيار داغ است. همه شركتهاي بازاريابي شبكه اي اين روزها با معرفي محصولات جديد تلاش مي كنند وارد گردونه رقابت با رقباي خود در صنعت فروش مستقيم ايران عزيزمان شوند.

شركت بازاريابي شبكه اي آويژه سگال در روزهاي گذشته پس از دريافت پروانه كسب فعاليت خود در بازاريابي شبكه اي از واحد صنفي مركز امور اصناف و بازرگانان كشور سعي كرده تغييراتي هم در محصولات خود ايجاد نمايد. اگر چه اين شركت جزء اولين شركتهايي است كه پس از قانونمند شدن فعاليت شركت هاي نتورك ماركتينگ در ايران موفق به دريافت مجوز براي آغاز فعاليت خود گرديد.

اما در روزهاي گذشته اين شركت با انعقاد قرارداد همكاري با شركت آريا تجارت كه به عنوان يكي از وارد كنندگان محصولات مراقبت از پوست مو در ايران فعاليت مي كند محصولات متفاوتي را به سبد كالايي خود افزوده است.

شركت آريا تجارت از سال ۱۳۸۰ فعاليت خود را در زمينه محصولات آرايشي بهداشتي آغاز نموده. اين شركت به عنوان تنها نماينده رسمي كارخانجاتي با نام برندهاي نيسيم ( nisim ) ارگانيك ( eaurganic )  و برند فست ( fast ) در ايران است كه به تازگي موفق شده تامين كننده محصولات شركت آويژه سگال گردد.

شركت آويژه سگال با اين تصميم قصد دارد به كمك همراهان و مشاورين فروش خود سهم خود از بازار فروش مستقيم ايران به دست آورده و كم كم پله هاي صعود سازمان آويژه سگال را طي كند.

مجله بازاريابي شبكه اي به نوبه خود اين اتفاق جديد را به شركت آويژه سگال و همراهان اين شركت تبريك عرض كرده و اميدوار است افتخار اين را داشته باشد كه انعكاس دهنده خبرهاي خوبي نيز در آينده از اين شركت باشد.

به اميد ايراني سرافراز و توانمند.

برند نيسيم ( nisim ) در سبد كالايي شركت آويژه سگال

برند ارگانيك ( eaurganic ) در سبد كالايي شركت آويژه سگال

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.